magazine wordt echt steeds beter...
Zeer goeie verhalen van leuke events...


Kasper schreefColonEn een "MASSIVE"verhaal over: The day before en de Kempenrit!


Bruno schreefColonTop ! Mijn magazine is ook geland ! Goed werk Bruce !
Ga je nog wel weten wat schrijven in het volgende magazine, als onze vaste reporter ?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.