CarlKrieger schreefColonIk overweeg ooit wel eens een hardtop te kopen, maar moet nog effe wachten op de nodige fondsen, heb nogal wat kosten om de mgf ok te krijgen, dus de extra's moeten maar laatst.
Wat ik wou vragen is : heb je de hardtop in BRG of gewoon zwart? Wat vind je zelf het mooist? Ik heb nagenoeg nog nooit een foto gezien van een mgf in BRG met BRG hardtop, maar denk zelf dat dat't mooiste is.
Wat zijn jouw ervaringen met de hardtop?
Alle andere meningen zijn uiteraard ook welkom!
Mijn hardtop is in het zwart. Dat vind ik bij mijn F het mooiste staan, omdat ik ook zwarte velgen, zwarte trophy inserts en zwarte KH splitter heb.
De raamstijl van mijn F is ook zwart en dan met de hardtop erop ziet dat er super uit.
Als de raamstijl op jouw F groen is, staat een groene hardtop ook erg mooi.
Misschien dat Jarno (MGF) een foto kan plaatsen van hun F met groene hardtop.
Ik ben blij dat ik een hardtop heb, omdat ik mijn F het hele jaar door gebruik. In de winter is het ideaal vooral omdat er ook achterruitverwarming op zit.
In de auto is het wel een stuk stiller, dat merk je vooral op de snelweg.






