


Bruce schreefColonDit is raar,
Ik heb net een nieuw lapje in de oliemeter gezet, deze was al een tijdje doorgebrand, maar nu doet de geen van de verlichting het in het middenconsole het meer, radio en lapjes in de achteruitkijk spiegel doen het wel.
Iemand enig idee? is dit een zekering?




Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.