








Ik zag namelijk ook dat in de file de watertemperatuurmeter op 3/4 van de schaal stond. Normaal gesproken staat deze namelijk een streepje onder de helft. Bij wegrijden in de file sprong de meter ineens weer naar het vertrouwde streepje onder de helft.





Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.