Al enige tijd heb ik daar een probleem mee waarvoor hij al maar liefst 4!! keer is terug geweest..
Het is niet altijd zo, en vaak als het vochtig is of regent, maar dat hoeft niet ( meestal wel ) dat als ik op trek of gas geef. Er gefluit van mijn boxen komt.. Het is net alsof hij mee fluit met de motor! als ik boven de 1500 toeren kom is het niet meer acceptabel en vanaf 4000 toeren is het zelfs zo erg dat ik de radio gewoon helemaal uit zet! ( ten zij ik constant rijd, het is alleen als ik optrek..
??? )
Ik heb ook gehad ( maar dat heb ik nu niet meer gehad sinds dat hij 4x heen is geweest ) dat ik de richting aanwijzer over de boxen hoorde
4x terug geweest.. waarbij er van alles is gebeurd..
Voor de mensen die niet meer weten wat er in lag.
2 tweeters, 2 speakers, audivision versterker, pioneer radio
totaal prijs met inbouw 1200,- euro.!
Zoals ze al zeiden bij de automat.. voor deze prijs mag dat niet
Gelukkig heb ikj dus daar laten inbouwen en kan hij kostenloos terug.
Maar na hem al 4x een dag te zijn kwijt geweest is er het volgende gebeurd.
Ruisfilters tussen boxen en versterker,
Alle kabels opnieuw verlegt massa etc etc hoe je het noemt.. allemaal goed.
2 of 3e x terug. Nog duurdere ruisfilters ertussen. filter tussen accu en de rest voor een constante stroom ( ze denken dat er ergens een rimpel zit op het stroomnet die ervoor zorgt dat dit gebeurd)
4e X NOG een x alles bij langs fout is niet gevonden..
de 1e 4 maanden was er niks aan de hand...en daarna begon het gezeik
Hij gaat nu voor de 5e!! keer terug volgende week zaterdag en ik ben het spuugzat!! Ze gaan nu kijken of ze een filter kunnen plaatsen tussen de dynamo en de accu ofzo iets.. Ze denken dat het misschien versleten koolstofborstels zijn van de dynamo..
Maar dat moet dan al 6 maanden zijn ofzo.. en ik heb nog nooit problemen gehad met bijladen van de accu of lege accu of wat dan ook. Als dat zo lang versleten is. dan zou hij het al begeven moeten hebben of andere problemen hebben gehad toch?
Ik wil graag jullie om advies vragen.. Wat denken jullie wat het kan zijn?
wat ik er aan moet doen? Dan kan ik ze alle advies mee geven zodat ik er voortaan weer lekker kan genieten zonder zware irritatie ( lees: wil die radio eruit rukken en met 160 het raam uit mieteren)
alvast bedankt.




