Dinsdag 16 oktober neem ik voor de eerste maal deel aan de vroemdag te zolder (circuit belgië). Dit is een dag waarbij meer dan 1000 mindervalide kinderen de kans krijgen om met een sportwagen mee rond te toeren op het circuit v zolder.
Ik vroeg me af of er hier leden zijn die ook deelnemen of hier weet v hebben?
Helaas zijn de inschrijvingen wel beperkt en ten einde.
in mijne mini zit een 1300 met een straight cut tandwielen in de versnellingsbak.
en de cilinderkop heb ik bewerkt en gepolierd, er zitten 2 su carbus op van een cooper s.
volgend jaar hoop ik nog wat meer mg's te zien op de vroemdag, dit jaar waren er drie en ne mini(de mijne) met mg moter.
alleen spijtig dat ik mijn versnellingsbakje heb kapotgereden
maar ja nu komt er een vijf bakje onder en een ander moterke