BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
Deelname vroemdag te zolder?
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    Deelname vroemdag te zolder?

    door wans » wo okt 03, 2007 1:05 pm

    Dinsdag 16 oktober neem ik voor de eerste maal deel aan de vroemdag te zolder (circuit belgië). Dit is een dag waarbij meer dan 1000 mindervalide kinderen de kans krijgen om met een sportwagen mee rond te toeren op het circuit v zolder.

    Ik vroeg me af of er hier leden zijn die ook deelnemen of hier weet v hebben?
    Helaas zijn de inschrijvingen wel beperkt en ten einde.
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo okt 03, 2007 4:24 pm

    nope, wist ik niks van.

    Heb Aline er ook niet over gehoord, terwijl haar moeder in Heusden-Zolder woont.

    Zie dat we beide vrij zijn die dag. mogelijk komen we kijken :)
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    jawel ik ben ook ingeschreven

    door mrcarribean » di okt 09, 2007 1:42 pm

    hey wans

    ik heb ook ingeschreven en doe mee met mijn minike
    den deze
    Afbeelding[img]

    kom jij met een mg f?

    grtjs
    mg metro en man
    :D :D :D
    [/img]
  • Avatar gebruiker
    wans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 44
    GeregistreerdCOLON do sep 14, 2006 12:44 am
    WoonplaatsCOLON Eeklo-België

    door wans » za okt 13, 2007 6:19 pm

    Hoi,

    Fijn ik hoop je daar te zien, het is mijn eerste deelname!
    Ik kom met mijn groene MGF (en mn vriendin).

    Afbeelding
    Never drive faster than your Angels can fly...
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo okt 14, 2007 10:22 am

    hoi

    dan zie ik je daar wel, het is echt de moeite ik doe dit al het derde jaar.

    grtz

    mg metro en man
    8) 8) 8) 8)
  • boumans
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 48
    GeregistreerdCOLON do aug 23, 2007 6:06 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door boumans » zo okt 14, 2007 11:18 am

    hey wat voor motor zit in die mini?
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo okt 14, 2007 11:45 am

    in mijne mini zit een 1300 met een straight cut tandwielen in de versnellingsbak.
    en de cilinderkop heb ik bewerkt en gepolierd, er zitten 2 su carbus op van een cooper s.

    hier is een filmpje op youtube
    http://nl.youtube.com/watch?v=KGY_0or9XRo

    grtz
    mg metro man
    8) 8) 8)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma okt 15, 2007 6:08 am

    MG Metro-man schreefColonhoi

    dan zie ik je daar wel, het is echt de moeite ik doe dit al het derde jaar.

    grtz

    mg metro en man
    8) 8) 8) 8)


    als passagier of chauffeur? :wink: :O))
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » vr okt 19, 2007 6:31 pm

    hey

    volgend jaar hoop ik nog wat meer mg's te zien op de vroemdag, dit jaar waren er drie en ne mini(de mijne) met mg moter.
    alleen spijtig dat ik mijn versnellingsbakje heb kapotgereden :( :( :(

    maar ja nu komt er een vijf bakje onder en een ander moterke :lol: :lol:

    grtz
    mg metro man
    :wink: :wink: :wink:
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten