Wellicht is bij sommige mensen hier mijn stroomprobleem met de MG bekend. In april deze auto aangeschaft en al 6 maanden bezig met alle ellende..
In t kort: iets trekt de accu leeg in zo'n 24 a 36 uur. NIEMAND kan het vinden, zelfs de MG dealer uit Alphen niet.
DUS: afgelopen zaterdag een hoofdschakelaar direct voor de accu ingebouwd. Deed het 2 dagen perfect en ja hoor, BINGO next problem.
Als ik nu met de auto rij, slaat hij gewoon af zodra ik onder de 1500 toeren kom...ik moet een dot gas geven wil ie het blijven doen wat vrij lastig is als je moet remmen of de hoek om wil. Het gekke is: hij blijft het wel doen als ik een minuut of 5 gereden heb???? Stationair loopt ie niet helemaal soepel en als ik dan een bochtje neem zakt de toerenteller naar 200 toeren...
Wat kan dat zijn?????





