door bakel » di sep 11, 2007 1:15 pm
Thnx, voor de antwoorden.
Misschien dat het raam inderdaad niet goed dicht was, als hij helemaal dicht is zie je bij de voorkant van het raam zeg maar, een heel klein spleetje (tussen dak en raam) maar dat is altijd al zo geweest. Het is waarschijnlijk zondag gebeurt toen het geregent heeft ( vorige week). Maar ik heb toen niet gereden emt de auto, ik merkte het pas smaandags toen ik naar school ging.
Kan je de vloerkleed onder de vloermat gewoon eruit halen of zit die ergens vast?
MGF VVC Nightfire
Mods: Witte knipperlichten, Black TF160 wheels with Toyo Tires, Lowering pins, Trophy spoiler, Black Inserts, AP's!