BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Dynamo steun afgebroken
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    Dynamo steun afgebroken

    door videomike » di aug 28, 2007 11:15 am

    had vorige week mijn multiriem laten aanspannen en 2 a 3 dagen later was het gepiep weer terug en werd nog erger zelfs... Tot zondag toen ik mijn auto starte het gepiep ineens weg was en mijn accu lampje begon te branden!!

    Dus door meten en ja hoor mijn accu laadde niet bij..

    Ik zet hem dus bij de garage neer en de man belt mij keurig op en zegt dat 1x kant van de steun is afgebroken en de andere ingescheurd was. En dat er dus een nieuwe steun besteld moest worden..

    Klopt dit verhaal een beetje, en kan het wat de man van de garage zegt?
    Ik vertrouw hem wel want kom er al 5 jaar.. Maar als zoiets afbreket of inscheurd moet de multiriem dan niet knappen ofzoiets?

    En wat is de normale prijs voor zo'n steun? iemand enig idee? en hoe lang zou bij bezig moeten zijn met het eronder zetten van deze steun?

    Kan ik beetje kijken of dit overeen komt met wat deze meneer rekent..

    Woensdag komt de steun binnen.. dus zit nog zeker 2 dagen zonder mijn F.. en voel me een beetje alleen :(

    :)
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten