Sterker zelfs, op gegeven moment reed mijn vriend (volgens de kilometer teller) 210km/h, dat is volgens de specificaties 17km/h sneller dan de auto kan (al voelt het veel sneller aan met het dak open, raampjes open en het windscherm omlaag
Om een lang verhaal kort te maken (wat eigenlijk niet meer kan), hebben jullie hier ook last van? en kan dit verholpen worden?
Ik rij het grootste gedeelte boven de 100km/h en dat zou betekenen dat mijn teller 10% teveel gereden kilometers aangeeft
Groetjes,
Lein





