

mpmgf schreefColonHoorde gisteren een vreemd geluid vanaf me linker achterwiel komen....
Heb zojuist maar even gekeken en wat bleek?????? De rubberen bus van de schokbreker is zo slecht dat de schokbreker eroverheen is geschoten en los hing..... typisch MGF.....
Iemand goede ervaring met Koni's???
Grtz MPMGF


Ook zijn de (instelbare) SPAX van MS een goede optie.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.