BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
kachelbediening
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56
    GeregistreerdCOLON wo aug 08, 2007 1:32 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

kachelbediening

door henk s » do aug 09, 2007 9:38 am

Na jarenlang "B" te hebben gereden ben ik de roest zat en heb ik een '96 F VVC gekocht. Als ik de verlichting aanzet, worden allerlei zaken op het dashboard verlicht. Gebeurt dat ook bij de draaischakelaars van de kachel? Bij mij blijven de drie draaiknoppen donker.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do aug 09, 2007 9:40 am

Welkom en alvast proficiat met de aankoop.

Normaal gezien zouden deze ook verlicht moeten zijn.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56

door henk s » do aug 09, 2007 9:51 am

Bedankt. Aan het werk dan maar.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do aug 09, 2007 9:51 am

Van harte welkom op het forum,
    zou je een foto van de knoppen kunnen maken zodat we weten om welke het gaat?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56

door henk s » do aug 09, 2007 11:02 am

Mijn vrouw is er mee weg, dus geen foto. Er zitten op de middenconsole 3 draaiknoppen, voor de kachelmotor, voor de temperatuur (kachelkraan) en voor de luchtverdeling (onder, midden, boven). Die zijn dus 's avonds onzichtbaar.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do aug 09, 2007 11:06 am

standaard zijn het zwart plastic draaiknoppen en een klein transparat stukje waar een lampje achter zit, maar deze knoppen worden nog wel eens voor andere exemplaren vervangen en die hebben dacht ik geen lampje..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1