Je vindt deze koppelingen net na de benzindefilter en een 10-tal cm er recht onder, iets onder de ECU.
- Een landrover pakking is ontworpen om de Ford mensen tevreden te stellen maar haalt weinig uit. Het herbouwen van de K-engine was finacieel immers niet haalbaar, maar er moest iets gebeuren of Ford zou elders op zoek gaan naar motoren. Dave is dus verre van een voorstander ervan. Een landroverpakking kan eventueel een beperkte meerwaarde bieden indien de liners niet allemaal gelijk zitten, maar volgens hem is de gewone roverpakking nog steeds superieur. In geval van twijfel stelt hij zelfs voor de pakking zelf te "verbouwen". Dit doe je door de metalen beugeltjes voorzichtig op de zijkanten van de pakking te wippen en de pakking op die plaatsen licht te schuren (zodat ze iets dunner wordt). Tenslotte plaats je de beugeltjes terug. Dit zou beter zijn omdat het blok licht gebogen staat na het aandraaien.
Vanaf nu kunnen we de eindeloze discussie's over beter en best dus staken. De Guru heeft gezegd.
De gewone Rover pakking is dus beter !







