Splitter plaatsen
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

Splitter plaatsen

door Christian » ma jul 30, 2007 12:53 pm

Nou ben ik niet zo'n technische held maar ik van plan om de carbon splitter van Brown and gammons aan te gaan schaffen, is dit eenvoudig of vereist het nog boren, meten en dat soort zaken? :? :lol:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Christian, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma jul 30, 2007 12:57 pm

Ik heb het ook zelf gedaan, je moet er inderdaad een paar gaten voor boren, maar dat is zo gedaan.. betrekkelijk eenvoudige klus..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma jul 30, 2007 1:07 pm

"Take your time" en 't zit er eenvoudig onder.
    Even het midden van de bumper bepalen (schietlood, al dan niet geïmproviseerd tussen de M en de G hangen en onderaan de bumper aftekenen.

Dit is zowat het moeilijkste, daarna iemand die de splitter gepositioneerd houdt en iemand anders die een stel gaatjes boort.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » ma jul 30, 2007 1:10 pm

Dat is fijn om te horen, wordt mijn volgende projectje :D na wikken en wegen lijkt carbon mij een mooie combo met het Tahiti blauw. nu nog een mooie spoiler vinden 8)
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » ma jul 30, 2007 1:14 pm

Dat is mooi te weten dat het niet zo moeilijk is om een KH splitter te plaatsen. Zit er zelf ook over na te denken. Ik wil alleen nog zo veel. :?
    Op ebay staan ze voor 40 pond. Zal eens gaan informeren naar de verzendkosten. :twisted:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » ma jul 30, 2007 2:28 pm

Rick,

Misschien kunnen we dan samen iets doen met verzenden. Ik woon tenslotte ook gedeeltelijk in nijmegen (weekenden niet). En ook ik ben op zoek naar een mooie splitter.

gr.

nem58
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jul 30, 2007 2:35 pm

Rick schreefColonDat is mooi te weten dat het niet zo moeilijk is om een KH splitter te plaatsen. Zit er zelf ook over na te denken. Ik wil alleen nog zo veel. :?
    Op ebay staan ze voor 40 pond. Zal eens gaan informeren naar de verzendkosten. :twisted:

DE mijne is inderdaad ook van Ebay, 70 euro was die met verzenden, maar voor zover ik weet komt ie alleen in zwart, niet in carbon look,
    trouwens dezelfde aanbieder heeft ook spoilers, Maar, die heeft Bruno trouwens ook nog op de berg liggen.. hele mooie..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Rick
    BerichtenCOLON 7030
    CONTACTCOLON

door Rick » ma jul 30, 2007 2:36 pm

Dat is misschien wel net zo handig. Ik zal eens gaan informeren bij de verkoper.
  • Rick
    BerichtenCOLON 7030
    CONTACTCOLON

door Rick » ma jul 30, 2007 2:37 pm

Ik juist de splitter in het zwart, omdat het denk ik erg mooi bij mijn zwarte velgen staat.
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » ma jul 30, 2007 2:49 pm

Bruno, wat heb jij voor moois liggen dan? :roll: ik wil eigenlijk wel spec. carbon
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jul 30, 2007 2:55 pm

Christian schreefColonBruno, wat heb jij voor moois liggen dan? :roll: ik wil eigenlijk wel spec. carbon

O beetje off topic,
    We hebben gister allemaal om jouw auto heen gestaan, om te raden wat je op de T-bar had geplakt.. airfreshner dacht ik, GPS antaine dacht een ander
    Maar dat was dus de parkeer pieper.. zie ik nu in je onderschrift.. :lol:
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » ma jul 30, 2007 3:16 pm

Klopt, ik vermoed dat de vorige eigenaar een dame was.

daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat vrouwen niet kunnen parkeren :roll:
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » ma jul 30, 2007 4:22 pm

ben in het gelukkige gezelschap van een uitzondering op de regel, maar durf best te zeggen dat ze het niet kunnen :P
  • Rick
    BerichtenCOLON 7030
    CONTACTCOLON

door Rick » ma jul 30, 2007 5:51 pm

Bruce schreefColonDe mijne is inderdaad ook van Ebay, 70 euro was die met verzenden, maar voor zover ik weet komt ie alleen in zwart, niet in carbon look.

Als Nem58 en ik er samen een bestellen komen we ook op 70 euro p.p.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jul 30, 2007 7:45 pm

Christian schreefColonBruno, wat heb jij voor moois liggen dan? :roll: ik wil eigenlijk wel spec. carbon

Ik heb enkel nog een MGF spoiler liggen (nieuw in de doos) type autostyle.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer