BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Mini of TF voor Coen ?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Mini of TF voor Coen ?

    door Bruno » wo jul 25, 2007 12:12 pm

    edit : uitgesplitst uit het kempenrit topic. De ouders van Coen vonden het onzinnig om de Brooklands naar de Kempenrit te laten gaan met Coen aan het stuur.



    Je ouders lijken mij inderdaad niet de mensen die het octagon in hart en nieren dragen :? :(
    Heb je trouwnes je zilveren F niet meer, of is die al verkocht ?
    Laatst bijgewerkt door 3 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo jul 25, 2007 12:31 pm

    Bruno schreefColonJe ouders lijken mij inderdaad niet de mensen die het octagon in hart en nieren dragen :? :(
    Heb je trouwnes je zilveren F niet meer, of is die al verkocht ?


    Dat heb je goed gezien. Mijn vader vindt auto's er leuk maar hij is niet heel erg merkgebonden. Bij de tour die startte in Giethoorn had ik ook wel graag bij aanwezig willen zijn maar ik had mij dan dusdanig vroeg op moeten geven, dat ik er niet zeker van was of de Brooklands nog wel in ons bezit zou zijn.

    De grijze MG is inderdaad al verkocht.(zie hier)

    Wat er hierna weer gaat komen na de groene weet ik ook nog niet. Ik ga zelf nu in ieder geval niets meer kopen (en Wouter ook niet). Op dit moment zijn er 2 auto's die een kans maken:

    1. MG TF (maar ook weer niet helemaal vanwege de slechte verkoop ervaringen van de andere beide MG's)
    2. MINI Cooper S (toch iets betrouwbaarder, waarde vaster en gemakkelijker in de verkoop)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jul 25, 2007 12:39 pm

    De Mini cooper is op DIT moment een hip wagentje, maar de Tf is zeker op lange termijn een veel betere investering !
    Alles wat het MG logo draagt, wordt immers ooit een gegeerde oldtimer.
    En om nu te zeggen dat een mini veel betrouwbaarder is, zou ik nog niet zo zeker durven te stellen. Buiten het zwakke punt van de HGF, kan je de MG weinig slechts aanwrijven.


    en heu eerlijk gezegd, vind ik een mini een echte vrouwenwagen, hoe goed hij ook rijdt. Ik zou in ieder geval nooit van m'n leven een TF willen ruilen voor een Mini.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Mini of TF voor Coen ?

    door Coen » wo jul 25, 2007 1:06 pm

    Bruno schreefColonedit : uitgesplitst uit het kempenrit topic. De ouders van Coen vondebn het onzinnig om de Brooklands naar de Kempenrit te laten gaan met Coen aan het stuur.



    Daar komt ook bij dat niets meer met de Brooklands heb te doen.

    Bruno schreefColonDe Mini cooper is op DIT moment een hip wagentje, maar de Tf is zeker op lange termijn een veel betere investering !
    Alles wat het MG logo draagt, wordt immers ooit een gegeerde oldtimer.


    Het klopt dat de Mini nu een hype is en het is de vraag of dat over een paar jaar nog zo is. De MINI zal vast ook geen 10 jaar in ons bezit blijven (als die er dan komt) Dat alles wat het MG logo draagt een oldtimer gaat worden zit wel wat in maar kijk eens naar de Mini? Misschien moeten we Paul B. er eens bij gaan halen ;) Het leuke van een Mini Cooper S vind ik dat er een compressor op zit. Het is een auto die zich lekker vlot laat rijden. Toen ik een tijd geleden een proefrit had gemaakt met de Mini had ik nooit verwacht dat die auto zo fijn zou rijden. Zelfs toen we er met 5 volwassenen inzaten reed de auto nog echt goed.

    Bruno schreefColonEn om nu te zeggen dat een mini veel betrouwbaarder is, zou ik nog niet zo zeker durven te stellen. Buiten het zwakke punt van de HGF, kan je de MG weinig slechts aanwrijven.


    Een Mini heeft net als alle andere auto's ook zo zijn zwakke plekken. Er zit bijvoorbeeld een Braziliaanse 1.6 motor in welke niet altijd even sterk is. De Mini's van na 2006 beschikken over een motor welke in Hams Hall wordt gefabriceerd.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » do jul 26, 2007 4:44 pm

    Een Mini Cooper S is natuurlijk een hele leuke auto, maar meer iets voor naast een TF. Een TF met een Mini vergelijken is appels met peren vergelijken.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do jul 26, 2007 5:10 pm

    Als je een Mini koopt krijg je een knal...

    Zoek maar een mooie TF dus..

    :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do jul 26, 2007 5:12 pm

    tja, een doctor in the MG met een mini ipv een F/TF .... :roll:

    lijkt me duidelijk dat je voor een TF moet gaan :P
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten