met dank aan onze duitse forumvrienden
De spoiler/diffusor vind ik wel geslaagd. de rest vind ik prullen.
















Remieme schreefColonheb er idd eentje voor een prikkie gevonden op e-bay. echter wil ie niet verzenden![]()



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.