1. Indien je voor een ander interieur opteert, en dus de Brooklands gaat wijzigen, kan je veel beter gewoon de zetels laten strippen, en er een nieuwe lederen bekleding laten overtrekken in alle kleuren en combinaties die je maar wil (hey, t'kan zelfs volledig terug origineel qua kleurstelling, dus geen adieu Brooklands

)
Prijs voor dit alles ? Reken op +/- 900 euro voor alles = Deurpods, zetels, pookzakje,handremzakje. De prijs wordt bepaald door de ledersoort. Een goede autogarnierder gebruikt 2 soorten Nappa (nerfloos) en/of Montana (Nerven). Nappa is het duurste en kost IMO +/- 1000 euro en benaderd het originele leder qua look zeer sterk, maar is wel veel kwaliteitsvoller dan het originele Rover/MG leder, dat van een zeer bedenkelijke kwaliteit is. Geef me een seintje als je hier interesse zou in hebben, want ik kan een mooie korting bekomen voor je, daar ik de eigenaars van volgend bedrijf zeer goed ken (T&T in Lier).
2. Angloparts heeft dan wel een zeer uitgebreide katalogus, maar alles wat ze aanbieden is zelf gemakkelijk te importeren voor een fractie van de prijs (incl verzendkosten). Sterker nog, het aanbod is veel ruimer in het buitenland, dan het geen zij aanbieden. De katalogus is zelfs niet gratis, zelfs daar verdienen ze aan.
Om een idee te geven van hun prijsstelling, ik kocht helemaal in het begin toen ik mijn F had, als eerste modificatie een nieuwe pookknop van Momo (origineel MG). Ik betaalde hiervoor 150 euro !!! Betaald zonder verder bij na te denken en achteraf had ik door dat ik hem origineel bij de dealer voor een fractie van dit bedrag kon krijgen.
Ik denk echter dat ze
wel deugen voor producten waar ze een grotere afzetmarkt voor hebben, en dan denk ik aan de oldtimers MGA, MGB, Triumph etc....
Maar MGF/TF'en (de nieuwe) is gewoon hun ding niet, en dat is dus duidelijk te zien aan hun prijzen en aanbod.
Aan de andere kant, hoe meer leveranciers voor onze geliefde MGF/TF, hoe meer onze MGF/TF leeft !