





Kasper schreefColon.....Daar waar ik zelf de ervaring had dat ze stil waren, .....

Bruno schreefColonKasper schreefColon.....Daar waar ik zelf de ervaring had dat ze stil waren, .....
Een goeie remblok moet eigenlijk wel piepen, alhoewel dat niet leuk rijdt in dagelijks verkeer uiteraard.

ErikB schreefColonPerfect werk geleverd.
1) Paarse of zwarte bushes ?
2) Schakelstang gebroken..... 'k hoop dat het een kabel was, anders heb je iets anders vervangen![]()
voor de rest een top job

mgf en mgb schreefColon2) schakel kabel was hetsnel typen en denken word niks
![]()




Bruno schreefColonT'is hier dan ook geen 10 voor taal he, dit is immers een MG-forum. Iedereen pleegt hier al eens spelfouten te maken, maar er is niemand die zich daar aan stoort, dus don't worry.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.