Grt
Pete



Pete schreefColonTijdens de vakantie in Frankrijk heeft de auto (nee gelukkig niet de MG maar de familiale) twee weken onder een boom gestaan waardoor er nu een kleverige laag smurrie op de lak zit. Heeft iemand een goed idee hoe je dit er makkelijk afhaald? Het lijkt op hars maar het was een gewone loofboom (kweenie wat voor een boom... gewoon 1 met een stam en blaadjes en hoog genoeg om er een auto onder te kunnen zetten)
Grt
Pete
plakkerige "hars-puntjes"
lucas schreefColon
Ik gok op "lindenboom"plakkerige "hars-puntjes"

Mans schreefColonlucas schreefColon
Ik gok op "lindenboom"plakkerige "hars-puntjes"
De linde kan zeer veel last hebben van de lindebladluis (Eucallipterus tiliae). Deze luis scheidt honingdauw, een suikerhoudend vocht, af, waarop weer schimmels zoals roetdauw groeien. De honingdauw kan voor zeer veel overlast zorgen.
Bron: Wikipedia


Mans schreefColonDe linde kan zeer veel last hebben van de lindebladluis (Eucallipterus tiliae). Deze luis scheidt honingdauw, een suikerhoudend vocht, af, waarop weer schimmels zoals roetdauw groeien. De honingdauw kan voor zeer veel overlast zorgen.
Bron: Wikipedia



Remieme schreefColonbio-tex is niet zo agressief als aceton![]()
Remieme schreefColon...maar het zou geen kwaad kunnen om je auto opnieuw in de wax te zetten.

lucas schreefColon... zo'n volwassen lindenboom ....
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.