T'is maar dat ze nu eindelijk ook eens de reakties kunnen lezen op hun troetelkind , "De Kempenrit".
Dus jongens, stop het geroddel, want ze lezen mee hé
@ Erik, wat zeg je me daar van ! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hé ?




Jupilerman schreefColonHans zal met paardenoogkleppen op moeten lezen, want de Darkside tiert hier welig. Hij zou maar ´ns in de verleiding kunnen komen.



Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.