Uiteraard hebben we dat al gedaan, zoals ik al zei :
Echter, als je dit perfect wil doen, breng het dan ook naar een carrossier, en begin hier zelf niet aan te spuiten. als je het zelf doet spuit je dus met spuitbusjes en dat wil zeggen 1K verf. dit is nooit zo sterk als 2K verf van de spuiter.
Procedure te volgen : Eerst opruwen met scotchbrite, daarna goed ontvetten, een kunsstofprimer spuiten, vervolgens aflakken en tenslotte blanke lak erover heen.
Spuit je toch zelf met spuitbusjes, spuit dan in heel dunne lagen. afhankelijk van de aard van priimer in een gesloten dunne laag, en de verf zelf in enkele dunne lagen aan brengen. Tenslotte de vernis ook in een gesloten laag of 2 aanbrengen. Tussen alle stappen genoeg laten drogen, opdat je geen "solventkraters" krijgt in de eindlaag.