Even een foto geleend. Verschil aan de voorkant.
TF koplampen met F bumper
Het ziet er wel erg strak uit, maar een hoop werk denk ik (weet het eigenlijk wel zeker)
MGF British Racing Green 1997 MG ZT260 SE Pearl Black 2004 sold MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
Het is een photoshop, maar t'is ooit echt gedaan op een grijze F in de UK (foto vind ik niet direkt) , en het leek nergens op IMO. Probleem schuilt zich vind ik vooral in de pinkers, wat de look betreft in een MKI bumper.
Hoeveel het scheelt wat een TF koplamp in een F bumper betreft ?
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
De pinkers in de bumper zou je dan wel weg moeten halen IMO, maar dan kan je de bumper niet meer loshalen. Ik kon de foto ook niet zo snel vinden van de grijze F. Maar zo heb je wel een idee.
MGF British Racing Green 1997 MG ZT260 SE Pearl Black 2004 sold MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014