






bakel schreefColonOke, de meeste die ik zie dan hebben een TF uitlaat (dikke ronde eindstukken). Die 15 Pk meer ten opzichte van de VVC, hebben ze dat motorisch gedaan, of gewoon door een K&N filter?


Kasper schreefColonzo zie je dat de trophy eigenlijk een behoorlijk andere auto is dan de gewone vvc.
Ik denk dat ik niet de enige ben die zal zeggen dat de Trophy de MGF is die het hoogst op het verlanglijstje staat.
(ik zal er m'n huidige F echter nooit voor van de hand doen)


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.