Tja, ik ben misschien geen objectieve partij, maar ik ben er zeker van dat zwarte velgen heel bruut gaan staan op de zwarte F. Ik heb het meer voor het sportieve, brute dan voor het klassieke. Ik heb de cupwielen altijd mooi gevonden, maar ben ze een beetje beu gezien, waarschijnlijk omdat ik ze ook zelf heb gehad.
vb : Stel de wagen staat op één of andere internationale MG-meeting zoals hij nu is met de cupwielen, of met zwarte TF wielen. Naar welke wagen zal gekeken worden denken jullie. Niet mis met de klassieke look, verre van, maar zo rijden er nu eenmaal heel veel F'jes rond vind ik, en als je anders wil zijn, is dit een goed begin. Trouwens, zwarte velgen staan op alle F'jes goed, welke kleur dan ook. Zwarte velgen kunnen dus niet met een carrosserie kleur vloeken, want dan kunnen zivernen dat even zeer, t'is gewoon kwestie van ee accent te leggen (sportief of klassiek)
The sporty way, voor mij dus liefst, maar als morgen alle F'jes sportief zouden zijn qua look, zou ik misschien voor klassiek gaan.
