



Coen schreefColonChristian schreefColonNog even voor de verdere info, het betreft in dit artikel een VVC
En geen Boxster SIk had het al eens een keer eerder gelezen. Ik zou die test wel eens willen zien op het circuit.


Christian schreefColonDus voor de S dan maar een trophy




Bruno schreefColonMmh, als ik die cijfers zie, zou een Trophy het nog reden van een gewone Boxster, maar ik denk wel dat het hier over een 2.5 en niet over de latere 2.7 gaat. We spreken in beide gevallen wel over OEM wagens uiteraard zonder mods.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.