videomike schreefColonAlarm klasse 3 is vereiste van verzekering voor cabrio....
toch?!
Volgens de meeste Nederlandse verzekeringen, en volgens de liefhebbers, is een MGG GEEN cabrio!!! Het is een roadster.
Het geeft om deze reden een effectief andere benadering voor de verzekering. Het forumlier zoals hierboven weergegeven is werkelijk genoeg om de auto all risk verzekerd te krijgen.
(Sorry maar ik moet het niet hebben als mensen een MGF als cabrio uitschelden, Golfjes, Kadetjes Escortjes Daar hebben ze cabrio's van.
Een cabrio is een auto waar naderhand het dak vanaf gehaald is. Een roadster is als open auto onworpen)