Bij de verkoop geen beschadigingen enz. Onderweg bij een stop er nog naar gekeken maar geen rare dingen gezien.
Nadat ik er mee thuis kwam zag ik tot mijn verbazing kleine blaasjes (net waterdruppels) in de lak.
Iemand enig idee wat de oorzaak is?





Pete schreefColonKan je de verkopende partij er nog op aanspreken?
ErikB schreefColonMoet inderdaad behoorlijk apart zijn, de HT in geel...... bij een eventuele doorverkoop is ie dan wel minder waard.



Mans schreefColonIk wil de verkoper er niet op aanspreken omdat hij en ik (98%) ervan overtuigd zijn dat bij de verkoop geen blaasjes aanwezig waren.
Volgens mijn vriending staat zwart leuker dan geeeeeeeeel. Al vindt ze "hem" met een zwarte hardtop wel lijken op een playmobil-autootje![]()
Btw wat zou het spuiten van de hardtop ongeveer gaan kosten? (volcano bv)
Jean schreefColonCoen dat wordt niets.
De moeder van mijn vriending is nog 'gelukkig getrouwd'.
Jean schreefColon(gelukkig in het weekend en ik kon de auto van mijn vriending nemen)
Brooklands schreefColonVolgens je vriending met het kenteken 58-**-**. Je hebt haar ook naar H. Anders gestuurd?![]()
Pete schreefColonMisschien kan je met iemand meerijden? Iemand die zijn vriending NIET zo gek kon krijgen dat ze mee gaat
Pete


MG Metro-man schreefColonhey
ik zou voor ne roze gaan als je echt apart wil zijn![]()
![]()
even serieus ik denk dat het vernis is dat aan het lossen is heb ik hier ook is met een nieuwe meegemaakt licht afschuren met een p1000 en dan nieuwe vernislaag erop.




Paul als je met een P1000 schurt blijf je dit altijd zien als je er alleen maar blanke lak opzet. Neem het van mij aan. Vernis spuiten ? Schuren met P2000 maximum P1500.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.