

Sander schreefColonDie punten zitten op de 4 hoeken van de subframes. Eventueel kan het ook aan de Hydragas knuckles liggen. In dat geval plaats je beter lowering pins.


andries schreefColonok bedankt.
volgende week wordt de F uitgelijnd en dan kan ik gelijk onder de auto kijken.
Bruno nog bedankt voor de links, heb ik echt wat aan.
hou jullie nog op de hoogte!
Sander schreefColon(Ongeveer)
Origineel
voor 0deg5min toe-out
achter 0deg5min toe-in
Alternatief (ik)
voor 0deg5min toe-in
achter 0deg5min toe-in
Alternatief (ga ik volgende keer proberen)
voor 0
achter 0
= full parallel
Kasper schreefColonmpmgf schreefColondie hebben een pc met standaard instellingen voor een F....
Die zijn dus per definitie FOUT.![]()
ErikB schreefColonalternatief (mgtf.be)
- Front: toe-in, from +0° 05' to 0° 10' toe in
- Rear: toe-out, from +0° 05' to 0° 10' toe in
in ieder geval vooraan toe-in (of parallel), maar zeker geen toe-out want dan gaat ie zoeken.


Sander schreefColonDie punten zitten op de 4 hoeken van de subframes. Eventueel kan het ook aan de Hydragas knuckles liggen. In dat geval plaats je beter lowering pins.









andries schreefColonper wiel uiteraard de hydragas unit moet worden
losgehaald om de verlagingsset te plaatsen.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.