



Mans schreefColonzie tot mijn grote schrik dat watertemp. bijna in het rood staat.

Brooklands schreefColon
Het komt mij bekend voor. Ook al eens gehad tijdens de terugtocht vanuit Limburg in de file. Niks gedaan en nadien niet in de file gestaan en ook geen hoge temperaturen meer.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.