Tip van de dag! Velgenreiniger.
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

Tip van de dag! Velgenreiniger.

door Pete » do jun 07, 2007 11:22 pm

Ik wil hier even reclame maken voor......... de Wibra!

Voor:
    Afbeelding

Tijdens:
    Afbeelding

en Na:
    Afbeelding

Dasty alles ontvetter van de Wibra. 750ml spuitfles met een navul verpakking voor nog eens 750ml en gratis een spuitfles glas reiniger voor 2,99 euro!!! Zeer effectief!

Schoonmaak-Pete :wink:

PS. Nee, ik heb geen Peugeot velgen onder mijn TF gezet :| Maar ik was al klaar met de TF toen ik bedacht dat jullie natuuuurlijjk gaan zeuren om foto's van dit project... dus moest ik tot overmaat van ramp de velgen van mijn vrouw nog doen. (euh... ja, je snapt wel... :roll: )
    MGTF 135 - Pearl black
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr jun 08, 2007 12:05 am

Zelfs op het Meguiar's forum zijn ze er gek van, dus goed spul zal het zeker zijn. ;)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr jun 08, 2007 6:59 am

Gaaf man.. :oops: wat is Wibra? die nieuwe wonderbra?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » vr jun 08, 2007 9:09 am

Bruce schreefColonGaaf man.. :oops: wat is Wibra? die nieuwe wonderbra?

Inderdaad, in 1 keer raak! Wel oppassen dat de beugel geen krassen op je lak maakt :D :wink:

Voor zij die echt niet weten wat een Wibra is... dat is een winkel met allemaal goeiekope spullen, waar je normaal niet met je F voor de deur gezien wil worden. Dat is meestal ook niet nodig omdat de meeste vrouwen/vriendinnen door een genetisch defect geen enkel probleem hebben om in een dergelijke winkel gezien te worden. (waarschijnlijk omdat de met de 10 cent bespraring op de schuursponsjes een extra uitgave van 250 euro aan schoenen rechtvaardigen :| )

Heb je 'em Bruce (extra uitgaven aan Apple iBooks vallen ook in deze categorie :D :wink: )

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Emile
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 725
    GeregistreerdCOLON do apr 20, 2006 8:29 pm
    MG'sCOLON MG TF 160
    WoonplaatsCOLON Zuidland, NL

door Emile » vr jun 08, 2007 9:11 am

volgens mij kan je vrouw nieuwe banden gebruiken.
    2003 MG TF 160.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 08, 2007 9:12 am

Nu vat ik hem..

de iBook, iPod en ja ze heeft nu ook haar zinnen gezet op een iPhone..

ik snap hem.. wij hebben de Aldi, komt zeker in de buurt?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » vr jun 08, 2007 9:16 am

Dat spul werkt zo te zien best goed. Voor in de wasstraat hadden wij ook velgenreiniger maar dan industriele velgenreiniger. Nadat we er verdunner door hadden gegooid was het nog heel agressief spul. Het vel op je handen begon helemaal te barsten. Heel agressief dus. Heb je daar bij dat Wibra middeltje ook last van?
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » vr jun 08, 2007 9:20 am

Bruce schreefColonNu vat ik hem..

de iBook, iPod en ja ze heeft nu ook haar zinnen gezet op een iPhone..

ik snap hem.. wij hebben de Aldi, komt zeker in de buurt?

Volstrekt eender! Je moet haar de toegang tot Zeeman, Wibra, Liedl, Aldi en Action ontzeggen! De jaarlijkse besparing van 4,50 euro krijg je gegarandeerd met een factor 200 om de oren bij Esprit, Mexx, Lady Sting, Manfield en Apple. T'is maar een gratis tip heh, kost niks :wink:

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » vr jun 08, 2007 9:25 am

Coen schreefColon...Heel agressief dus. Heb je daar bij dat Wibra middeltje ook last van?

Hmmm... neh, mijn handen zitten er nog aan. Viel me wel op dat door het afspuiten een nevel ontstaat die in je ogen prikt. :? Niet zo heel vreemd voor iets op zuurbasis (of base, maar ik verwacht dat de oog-sensatie gelijk blijft...)

Hey Emile, dat van die banden is inderdaad niet zo'n fijne waarneming. Sinds ik de TF heb ben ik eerder geneigd om mijn geld in deze wagen te steken dan in het groene monster... :(

Grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 08, 2007 9:47 am

Pete schreefColonVolstrekt eender! Je moet haar de toegang tot Zeeman, Wibra, Liedl, Aldi en Action ontzeggen! De jaarlijkse besparing van 4,50 euro krijg je gegarandeerd met een factor 200 om de oren bij Esprit, Mexx, Lady Sting, Manfield en Apple. T'is maar een gratis tip heh, kost niks :wink:

Pete

:oops: Zij werkt ik doe de inkopen, bij ons zijn de rollen een beetje omgedraaid.. maar ik ben niet van de zeeman enz.. hoewel ik een nieuwe doppenset wilde van de Aldi, maar dat mocht niet, ik moest een gooie kopen..
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » vr jun 08, 2007 9:49 am

Pete schreefColonHmmm... neh, mijn handen zitten er nog aan. Viel me wel op dat door het afspuiten een nevel ontstaat die in je ogen prikt. :? Niet zo heel vreemd voor iets op zuurbasis (of base, maar ik verwacht dat de oog-sensatie gelijk blijft...)
    Grt
    Pete

Daar moet je ook heel erg mee uitkijken, het is best agressief spul. Ik heb gehad dat mijn hoornvlies beschadigd was door de insectenverwijderaar.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 08, 2007 10:22 am

Coen schreefColon
    Pete schreefColonHmmm... neh, mijn handen zitten er nog aan. Viel me wel op dat door het afspuiten een nevel ontstaat die in je ogen prikt. :? Niet zo heel vreemd voor iets op zuurbasis (of base, maar ik verwacht dat de oog-sensatie gelijk blijft...)
    Grt
    Pete

Daar moet je ook heel erg mee uitkijken, het is best agressief spul. Ik heb gehad dat mijn hoornvlies beschadigd was door de insectenverwijderaar.

goed spul dus voor mensen die een hond willen..
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » vr jun 08, 2007 10:55 am

Bruce schreefColongoed spul dus voor mensen die een hond willen..

Ik niet snap? ;)
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » vr jun 08, 2007 11:05 am

Bruno... kan dit forum ook in braille?
    MGTF 135 - Pearl black
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655

door Pete » vr jun 08, 2007 11:17 am

Bruce schreefColon...hoewel ik een nieuwe doppenset wilde van de Aldi, maar dat mocht niet, ik moest een gooie kopen..

Helga is duidelijk technischer dan jij, Bruce. Als het gezegde "goedkoop is duurkoop" ergens van toepassing is dan is het wel op gereedschap. Goed gereedschap is eenmaal duur en goedkoop gereedschap is knudde. Dit vervolgens toepassen op het gezegde "Goed gereedschap is het halve werk" resulteert in de volgende waarheid (feitelijk, das logisch) "Goedkoop gereedschap zorgt voor een half eindresultaat dat ook nog eens knudde is."

Snap je?

Pete :wink:
    MGTF 135 - Pearl black