Wat wel minder is is dat als de pedeltjes verwijderd zijn, je twee grote gaten en een lelijk onafgewerkt deel overhoudt. Nu ging ik er van uit dat op het oude stuurwiel wel twee afdekplaatjes zouden zitten waarmee deze gaten af te dekken zijn, maar dit is dus niet het geval.
Zijn deze afdekplaatjes wel geleverd op de TF (aangezien de TF een ander - dikker - stuurwiel heeft dat wellicht wél voorbereid is op de Stepspeed flippers) of zullen we moeten leven met twee lelijke gaten in het stuur?
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:





