Zojuist er voor gehouden en alle gaten komen perfect overeen. Ik heb hier nog een TF135 inlaatspruitstuk + (blauwe) injectoren + steun naar onderblok.
Enige modificatie die nog gemaakt hoeft te worden is dat een TF135 een MAP-T (vacuum + temperatuur sensor ineen) heeft t.o.v. het losse slangetje + sensor in het lower manifold. het "vlak" voor de sensor is wel meegegoten er zit enkel geen gat in geboord. Er zijn verschillende relatief simpele mogelijkheden om die sensor erin te maken. De MAPTsensor kan je laten zitten en niet aansluiten of gewoon een plaatje voor maken en er overheen zetten. Aansluiting voor vacuum is wel gewoon voorzien. Ook is deze bewerk met een dremel om minder ruw te zijn aan de binnenkant zoals b.v. PTP dat destijds ook deed. Brandstofrail voorziening kan overgezet worden van je normale spruitstuk, die is namelijk "afgeknipt" Kabelboom moet overgezet worden omdat zowel de VVC als de 135 de injectoren anders aanstuurt.
Het leuke is dat een (MGF) VVC spruitstuk de letters VVC heeft maar een TF135 spruitstuk dus niet
Heb ik 2 jaar terug voor €175,- gekocht inc. verzendkosten maar mag voor minder weg.