Mijn mg swabberde werkelijk over de weg heen.
De plastic vormpjes van de loweringspins had ik al aan 1 kant vervangen omdat deze kapot waren,maar het probleem bleef hetzelfde.
Ik stond op het punt 4 nieuwe spax schokdempers te bestellen,
Toen ik gisteren nog maar is ging kijken,kwam ik tot mijn verbazing erachter dat mijn wielmoer (linksachter)toch zeker 4 slagen loszat.
Kon hem er zo met de hand afdraaien,dus heb geluk gehad dat het wiel er niet op de autoweg met 120km per uur is afgelopen
Ik weet niet of iemand hetzelfde probleem al is heeft gehad?






