de helft teveel ?!?!
Dit was overigens wel met olie op 90 graden. Maar ik kan me herinneren van het oliepeilen voor de grote beurt (1000km geleden) dat het peil na het rijden lager staat dan na een nachtje vlak staan..... Dat zou betekenen dat er dus veel te veel olie inzit... Als dat zo is scoren ze iig weer punten bij mij <not>....
Morgen nog eens op het gemak verder bekijken....






?