garage voor het oppompen van mijn mgf vering
  • marcelvvc
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON klimmen(limburg)ned.

    garage voor het oppompen van mijn mgf vering

    door marcelvvc » do mei 17, 2007 7:21 pm

    hoi

    Weet iemand in de buurt van heerlen-maastricht(zuid limburg.ned.)een garage waar ik mijn MGF weer op hoogte kan laten zetten?

    Heb vandaag mijn bovenste draagarm van rechtsvoor en rechtsachter moeten vervangen,en heb dus de druk van het systeem moeten afhalen.
    TAHITI BLAUWE MGF/vvc.Spatbordranden achter omgerold.7.5-8.5-17INCH AZEV velgen met hankook banden.Lowering pins.Milltec uitlaat met 2 eindstukken van 102 mm.Kat by-pass.TF achterklep.TF conversie.Voor en achterbumperspoiler JDL-tuning.FK windscherm.Autostyle sideskirts.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr mei 18, 2007 5:26 am

    Hoi,

    Eisden (Nijverheidslaan Maasmechelen) is niet zo ver voor je denk ik. 'De Berg' is iets verder maar zeker een aanrader!
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » vr mei 18, 2007 10:03 am

    autobedrijf van Iersel in Horn, kosten +/- 55 euro
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » vr mei 18, 2007 12:19 pm

    Of Autofit Moorthaemer (voormalig Rover/MG dealer) te susteren.

    Kosten 50-70 Euro. Afhankelijk van de hoogte.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • marcelvvc
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON klimmen(limburg)ned.

    door marcelvvc » vr mei 18, 2007 12:24 pm

    heb je toevallig ook het telefoonnummer van het bedrijf in eisden-maasmechelen?
    TAHITI BLAUWE MGF/vvc.Spatbordranden achter omgerold.7.5-8.5-17INCH AZEV velgen met hankook banden.Lowering pins.Milltec uitlaat met 2 eindstukken van 102 mm.Kat by-pass.TF achterklep.TF conversie.Voor en achterbumperspoiler JDL-tuning.FK windscherm.Autostyle sideskirts.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr mei 18, 2007 4:34 pm

    Land Rover Maasland (Land Rover)
    Nijverheidslaan 36
    3630 Eisden (Maasmechelen)

    089 77 09 60

    Ik ben er zelf nog niet geweest maar het was vroeger een mg verdeler dus ik veronderstel dat zij dit wel kunnen!
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » vr mei 18, 2007 4:36 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonLand Rover Maasland (Land Rover)
    Nijverheidslaan 36
    3630 Eisden (Maasmechelen)

    089 77 09 60

    Ik ben er zelf nog niet geweest maar het was vroeger een mg verdeler dus ik veronderstel dat zij dit wel kunnen!


    Ik heb daar laatst eens een telefonische prijsopgave voor ophogen gekregen. Dat was ongeveer 140 euri's :shock:

    Dus ben toen toch maar naar susteren gegaan.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • marcelvvc
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON klimmen(limburg)ned.

    door marcelvvc » vr mei 18, 2007 5:40 pm

    140 euro is inderdaad wel erg veel.
    ik ga denk ik maar is ff rondbellen waar het het goedkoopste is
    TAHITI BLAUWE MGF/vvc.Spatbordranden achter omgerold.7.5-8.5-17INCH AZEV velgen met hankook banden.Lowering pins.Milltec uitlaat met 2 eindstukken van 102 mm.Kat by-pass.TF achterklep.TF conversie.Voor en achterbumperspoiler JDL-tuning.FK windscherm.Autostyle sideskirts.
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » vr mei 18, 2007 6:52 pm

    Heist-op-de-Berg is mssn een eindje rijden -alhoewel....autostrade tot Aarschot en dan de oude baan richting Lier, valt nog goed mee- maar ik zou eens een pb naar Bruno sturen.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr mei 18, 2007 7:29 pm

    Een F zonder druk is een F zonder veren..... Ik zou helemaal nergens naartoe rijden in dat geval. Zeker aangezien het aan 1 kant is. Levens gevaarlijk !
    Building >200BHP K-series
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » vr mei 18, 2007 9:28 pm

    Sander schreefColonEen F zonder druk is een F zonder veren..... Ik zou helemaal nergens naartoe rijden in dat geval. Zeker aangezien het aan 1 kant is. Levens gevaarlijk !


    Ik heb het weer maar half gelezen :oops: , idd beter iemand laten langskomen of op de aanhangwagen wegbrengen.
  • marcelvvc
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON klimmen(limburg)ned.

    door marcelvvc » za mei 19, 2007 9:47 am

    natuurlijk ga ik er niet mee rijden,hij gaat bij mijn broer achter op de aanhangwagen.
    bruno ben ik de vorige keer geweest ,dat was me toch een beetje ver rijden(100km enkel)
    TAHITI BLAUWE MGF/vvc.Spatbordranden achter omgerold.7.5-8.5-17INCH AZEV velgen met hankook banden.Lowering pins.Milltec uitlaat met 2 eindstukken van 102 mm.Kat by-pass.TF achterklep.TF conversie.Voor en achterbumperspoiler JDL-tuning.FK windscherm.Autostyle sideskirts.
  • Avatar gebruiker
    chivas
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 11
    GeregistreerdCOLON di okt 11, 2005 11:52 am
    WoonplaatsCOLON Hoensbroek _holland

    Re: garage voor het oppompen van mijn mgf vering

    door chivas » za jun 16, 2007 3:50 pm

    marcelvvc schreefColonhoi

    Weet iemand in de buurt van heerlen-maastricht(zuid limburg.ned.)een garage waar ik mijn MGF weer op hoogte kan laten zetten?

    Heb vandaag mijn bovenste draagarm van rechtsvoor en rechtsachter moeten vervangen,en heb dus de druk van het systeem moeten afhalen.

    Hoi,
    bij garage bollen in maastricht...
    heb ik ook gedaan, dacht 60 euro..
    heb sinds 1995 een mg f vvc (1996) en ben er helemaal kapot van..sinds dit jaar een gereviseerde motor erin, tuned by mike!!
  • marcelvvc
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON klimmen(limburg)ned.

    oppompen

    door marcelvvc » za jun 16, 2007 4:31 pm

    ik ben zelf in susteren geweest,die vroeg zich 40 euro voor 1 kant.
    hij gaf me ook een tip over bollen in maastricht,dus de volgende keer ga ik maar in maastricht,
    dat is een beetje korter bij
    TAHITI BLAUWE MGF/vvc.Spatbordranden achter omgerold.7.5-8.5-17INCH AZEV velgen met hankook banden.Lowering pins.Milltec uitlaat met 2 eindstukken van 102 mm.Kat by-pass.TF achterklep.TF conversie.Voor en achterbumperspoiler JDL-tuning.FK windscherm.Autostyle sideskirts.
  • sindram
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 37
    GeregistreerdCOLON do jul 14, 2005 1:03 pm
    WoonplaatsCOLON Delft

    door sindram » wo jun 27, 2007 8:44 am

    Mijn F heeft ook last van een schurende bodemplaat wanneer ik bijvoorbeeld de parkeergarage op mijn werk inrijd.. oftwel het is ook tijd om de vering een beetje 'op te pompen'. Weet iemand een goeie garage hiervoor in de buurt van Delft?

    btw, na mijn kokende motor incident van enkele weken geleden heb ik nergens meer last van gehad.. ik hou nog wel angstvallig de temperatuurmeters in de gaten, maar het lijkt toch eenmalig en onverklaarbaar te zijn geweest.....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten