Diegene die de auto uitlijnt moet je erop wijzen dat je stuur niet goed staat. Dit is zijn FOUT!
Dit willen ze meestal afdoen als een kleinigheidje maar ze vergeten gewoon om het stuur in de rechtuitstand vast te zetten, Jij hebt er iedere dag last van
Sloridig werk, dit is voor mij een reden, als ze het niet goed oplossen, om niet meer naar hetzelfde adres terug te keren.
Die smallere banden vooraan heb je echt WEL nodig. Door een smallere band ben je minder gevoelig voor sporen in de weg Bovendien, en dat is de belangrijkste rden: de auto is minder onderstuurd. (dat zal voor een TF zeker anders kunnen zijn)
Een F is behoorlijk gevoellig op het uitlijnen, zorg dat je een ervaren vakman aan het werk laat. Iemand die dit niet voor het eest op een F-je doet. Waarden waarom de auto wordt uitgelijnd verschillen een beetje, deels moet je kijken naar slijtage, deels naar weggedrag. Ik sta nu redelijk standaard, maar binnenkort gaat de boel weer om naar strikt parallel (voor)
Hier is ook persoonlijke voorkeur van belang.