Zo mijn MGF is afgelopen week goedgekeurd met de APK. Alleen gaven ze als advies op dat er naar de stuurkogel gekeken moest worden, aangezien er op de voorwielen een beetje speling zit.
Enig idee waar ik dat het beste kan laten doen?
MGF VVC Nightfire
Mods: Witte knipperlichten, Black TF160 wheels with Toyo Tires, Lowering pins, Trophy spoiler, Black Inserts, AP's!
In ieder geval niet bij een bandenboer/apk station, die willen nog wel eens een andere steken die eigenlijk niet goed past. Ik zou gewoon naar een MGR dealer gaan.
Een andere die niet goed past ??
Zijn er dan andere dan de originele Nee inderdaad gewoon bij een rover garage bv. en ze steeds per paar vervangen (L+R). Achteraf uitlijnen is ook geen overbodige luxe Binnenkort kan het zelfs op de Berg ....hoop ik !
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Hangt van dealer tot dealer af. De fuseekogels vallen in ieder geval best mee van prijs. Ik moet het eigenlijk eens opzoeken, maar ik schat tss de 50 en 100 euro per kogel.
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Bruno schreefColonEen andere die niet goed past ?? Zijn er dan andere dan de originele
Blijkbaar zijn er een soort van "universele" in een serie van maatvoeringen, en dan kiest zon lul er 1 uit die ongeveer past en vervolgens ben je een maand later aan de anderezijde aan de beurt en een maand daarna weer bij die foute. Mijn dealer vroeg nog aan mij waar dat ding vandaan kwam. Ik kon hem enkel vertellen wie hem erin geschroefd had waarna hij meteen die bandenboer/apk station opgebelt heeft. Ook heeft hij het gemeld bij de Bovag.
Ik denk dat ze dat wel wisten maar konden even niet aan de goede komen en wilden toch even dat geld uit m'n zak kloppen. Onder het mom van, op het moment dat hij dat in de gaten krijgt kan hij toch niet meer reclameren. %@$%$@# Oplichters.