BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
VVC motor
  • morskate
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 9:37 am
    WoonplaatsCOLON Hof van Twente Delden
    CONTACTCOLON

    VVC motor

    door morskate » vr apr 06, 2007 10:19 pm

    Er is dus een VVC motor van voor 2000 en na 2000 .
    Wie weet wat zijn de belangrijke verschilpunten zijn.

    gr.eddie
    MGF VVC 145pk Flame red Janspeed uitlaat K&N Luchtfilter 52MM Aluminium Xenon light
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: VVC motor

    door Brooklands » vr apr 06, 2007 11:08 pm

    morskate schreefColonEr is dus een VVC motor van voor 2000 en na 2000.


    Ongetwijfeld maar ik doel n.a.v. het topic over het motornummer niet op het feit dat het jaar 2000 van belang is, een soort keerpunt o.i.d. Niet in de zin van een oud of nieuw model voor zover ik weet.
  • morskate
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di apr 03, 2007 9:37 am
    WoonplaatsCOLON Hof van Twente Delden
    CONTACTCOLON

    door morskate » za apr 07, 2007 12:04 am

    Zit het PK Kwh verschil van 145 pk en 160 PK alleen in de tuning.

    eddie
    MGF VVC 145pk Flame red Janspeed uitlaat K&N Luchtfilter 52MM Aluminium Xenon light
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za apr 07, 2007 12:12 am

    morskate schreefColonZit het PK Kwh verschil van 145 pk en 160 PK alleen in de tuning.


    Volgens mij hebben de Trophy uitvoeringen 160 pk, maar nu komen we op een gebied waar de kenners moeten reageren. Tot deze categorie behoor ik dus niet.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za apr 07, 2007 12:22 am

    Luchtfilter (160 = groter)
    Gasklephuis (52mm ipv 48mm)
    Cilinderkop (randje rond uitlaatkleppen gefreest ivm meer flow bij lagere lift)
    Uitlaat (later met de klep in rechter pijp ivm minder geluid)
    ECU (andere en meer sensoren en andere mapping)
    Ontsteking (anders niet persé sneller)
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten