Na menige uurtjes slijpen, trekken, sakkeren, is het me dit weekend dan toch gelukt de Daytona uitlaat onder m'n TF'je te plaatsen
Even een proefritje gemaakt en tot mijn verbazing werd ik een verbrande geur gewaar. Na de nodige rustperiode toch nog even de baan op voor een langere rit, en toen ging zelf even het waarschuwings-lampje; 'oververhitting van het motorcompartiment' branden
Direct gestopt en even laten afkoelen...en daarna was alles weer dik in orde (maar helaas nog steeds met de verbrande geur)
Iemand enig idee of dit normaal is na het plaatsen van een splinternieuwe uitlaat? Kan dit misschien de geur zijn die het gevolg is van het inbrandings-proces?




