


Pete schreefColonze was niet echt onder de indruk van me.... vreemd, aangezien ik toch ook een MG heb


Bruce schreefColonAmaai, ik kan me jouw openingszin al voorstellen;
Dag kato, ik ben Pete en als jij 18 bent zit ik precies in mijn mid life crisis..

lucas schreefColonBruce schreefColonAmaai, ik kan me jouw openingszin al voorstellen;
Dag kato, ik ben Pete en als jij 18 bent zit ik precies in mijn mid life crisis..
![]()
Btw, ik ben mijn midlOve crisis net gepasseerd

MGF_TV schreefColonHet kan roestvorming op de schijven zijn of aanlopen van de handrem. Roest is vrij makkellijk te herkennen aan de kleur. Als je het niet zeker bent even goed doorremmen. Als het daarna nog lawaai maakt verder zoeken richting hangende handrem of verboven handremgeleider aan de wielen.






Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.