ErikB schreefColon toch niet vroeger moeten terugkeren hoop ik
Wel ´k ben net uitgeslapen en zoals je ziet alweer met m´n verslaving bezig terwijl de vrouwe ´t eerste machien was draait.
Toch bijna 2500km afgemaald, waarvan 2490 met de kap af. Daartegenover zijn die engelsen echte jeanetten (NL slang voor: verwijfde de mannen) hoor. Die gasten houden ten allen tijde de kap op, over hair dressers gesproken :LOL:. ´t lijkt wel of ze enkel bloot rijden bij T=22°C, RV=65%, cumuluswolkjes die de waterzon verstoppen. Ik ben ontelbaar veel Audi TT´s tegen gekomen. Gewoon niet te doen. Je ziet ze er vaker dan de VW golf. Het aantal BMW´s M3 cabrio overtreft zelfs het aantal TF´s dat ik heb geteld. Mazdas MX-5 /miata in overvloed (met de kap op) ook veel Fords StreetKa (dedju da´s een lelijk bakske). Verder nog exoten zoals de Morgan Aero 8, redelijk wat TVR´s, Caterham 7 (Super light), Aston Martins natuurlijk ... DB7, Maserati´s, schandalig veel Jags XK cabrio en coupe. Een wonder dat ik er geen stramme nekspieren aan over heb gehouden.
Ik heb de auto´s niet allemaal minutieus geteld, maar ik zou durven zeggen dat ik evenveel MG B´s heb gezien dan F/TF´s
Verder nog héél leuk geslapen, eigenlijk ook heel lekker gegeten tegen dure prijzen in de lokale pubs. Heel weinig toeristen. We hebben amper 3 belgische nrplaten gezien en een paar NLandse.
Toch wel erg lekker langs die Engelse winding and twisty roads.
We zijn nog uitgezwermd naar het uiterste zuid-westen. We hadden niet verwacht dat de UK zo mooi was. Voor herhaling vatbaar!! Absoluut.
Cheers,
David. ok wel amateurfotograag :LOL: