Het is idd een klepstotertje waarschijnlijk, nu zegt hij dat er een toevoeging aan de olie gedaan kan worden zodat de motor gereinigd wordt van binnen. dan is hopelijk de tik weg... heeft iemand hier ervaring mee?
daarnaast vertelde hij dat het er in totaal 16 zijn en als er een wilt vervangen... je ze allemaal dient te vervangen a 40 euro per stuk of zo... klopt dat?




