Ze hebben dan uiteindelijk toch ingezien dat ze deze unieke kans (combinatie Kempernit - Treffen) niet links mogen laten liggen.
Ik vermoed dat MS eerst de deelnemerslijst zal bestuderen vooraleer hij zich aansluit bij de "Kempenritters"
Hi Kempenritters!
Andrew (SF) Phillips and possibly others on Treffen 2004 would like to meet you all on Sunday 22 August before going onto Cochem in Germany.
I have suggested that they should come to Castle of Horst - Horststraat, B-3220 Holsbeek (St-Pieters-Rode) for 09.30/10.00 and then leave after you have all departed on your 'rally' or perhaps to follow you to lunch - is there a set lunch stop?
Please let me have any suggestions - I am only on-line for a couple more days then I am moving house.
Best regards
Ted Newman

