


Thomas schreefColonMisschien een klepstotertje die bleef hangen. Dat wil
een tikkend geluid geven.
Thomas



bakel schreefColonMijn koelwater zakt ook nog wel is vaak... Maar merk er niks van, drijft ook geen olie etc. En dat is al een hele tijd. Denk misschien ergens klein lekje oid?
En heb je vaker gekeken naar je koelvloeistof? dus niet dat het een jaar geleden is dat je gekeken hebt want dan is het logisch dat die gezakt is.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.