Bruno schreefColonbij T&T interior design in Lier, moet je zijn. Zeg maar dat je door mij gestuurd bent.
www.carleather.be
Mijn bestuurdsstoel (half leder half stof (VVC) is op het ogenblik bij een firma in Grimbergen. Ik moet het nog afhalen, als ik tevreden ben publiceer ik 's mans adres hier nog wel even.
Hij gaf mij een prijs op van € 125. Voor die prijs zal hij de stoel terug op niveau brengen (doorgezeten 150.000Km), de 'piping' (groene bies) vervangen, en de (kunststof) zijkant vernieuwen. Die zijkant is één stuk van links naar rechts.
Tevens zal hij de naad tussen de stoffen bekleding op het zitvlak en het leder opnieuw naaien. Volgens mij is dat geen slechte prijs. Ik zag een interieur van een Mercedes SLAK (pardon SLK) die hij in het leder stak. Perfect gewoon.
Ik ben benieuwd