


videomike schreefColonMaar... verder ben ik niet zo technisch.. dus als je nog ff wil kijken voor het aftappen voor de versnellingsbakolie!?!

Guido77 schreefColonvideomike schreefColonMaar... verder ben ik niet zo technisch.. dus als je nog ff wil kijken voor het aftappen voor de versnellingsbakolie!?!
en toch de boel eruitslopen, zonder handboek? Geniaal!
Maar ik heb nu even geen tijd om te gaan kijken, hij staat in de garage en het is koud buitenIk denk dat je gewoon de bout die Sigrid suggereert moet losmaken; als er niets uit komt, was het niet de goede

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.