door Rene » za maart 17, 2007 3:04 pm
Ik wil graag het volgende eens weten.
Als mijn TF een paar dagen heeft gestaan dan hobbelt hij de eerste kilometer behoorlijk. Het wordt snel minder en na een paar kilometer is het helemaal weg. Net alsof de banden door het staan even een platte kant hebben of dat de schokbrekers even heel stug zijn De rem is het niet dat heb ik al kunnen uitproberen.
Ik heb er geen last van maar vraag me toch af of dit normaal is
vr gr
Rene
MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite
enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!