



Miche schreefColonIk heb dit vorige week ook vastgesteld.. waarschijnlijk iets te hevig het dak open gedaan?
Ik heb het geplakt, met een speciale lijm voor op plastiek, met een dun folietje over.. langs de buitenkant. Geen zicht, maar wel effectief.. best is natuurlijk een nieuw ruitje kopenmaar dat doe ik niet aangezien ik binnekort toch van softtop verander.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.