

Luc schreefColonAls ik de voor-inschrijvingen van de Kempenrit 2004 bekijk is het misschien beter om deze editie te laten starten in Nederland.
Bijna 1 op de 2 deelnemers komen uit Oranjeland......


ErikB schreefColon'k Durf wedden dat de Volcano's in de minderheid zullen zijn.





Als ik de voor-inschrijvingen van de Kempenrit 2004 bekijk is het misschien beter om deze editie te laten starten in Nederland.
Bijna 1 op de 2 deelnemers komen uit Oranjeland......
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.