Toen ik vandaag het zijpaneel van mijn deur haalde om even een kleine aanpassing aan de luidsprekers te doen, merkte ik dat de binnenkant van de deur (de plastiek en het deurpaneel) nat waren.. zou dit komen doordat de rubbers aan de buitenkant van de ruiten verouderd zijn?
Worden deze dan vervangen of kunnen die opnieuw afgesteld worden ofzo? Wat zijn de kosten?
Ohja, en nog iets.. vandaag merkte ik ook dat er een scheur in mijn plexiglas is vanachter (van de kap) .. ik heb deze dan maar toegeplakt met speciale lijm voor plastiek en zo'n folietje erover..
Geen goeie dag voor mijn f'je


